نیمانیما، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

نیما پسری

نیما و مهد کودک

1391/3/9 11:25
نویسنده : ازاده
327 بازدید
اشتراک گذاری

 

الان یه هفته‌ای می‌شه که نیما رو گذشتم مهد

به اندازه یه سال انگار ازش دور شدم هر روز با گریه کردنش و نارضایتی واسه رفتن به مهدش منم گریه کردم

این چند رو وقتی‌ سپردمش به مربی‌ از نگاهش التماس بغل کردن و جدا نشدن رو دیدم

این چند روز سخت گذشت .....سخت

فکر نمیکردم نیما مهد رو نپزیر چون از دیدن آدمهای جدید سر ذوق میومد

زود دوست میشد و با خنده هاش همه رو به خنده مینداخت

ولی‌ الان اصلا نمیخنده ذوق نمی‌کنه و من رو مقصر میدونه و بامن دعوا می‌کنه و عصبانیه

از مربیش چیز بدی ندیدم ولی‌ وقتی‌ بغلش میره میزنتش ...

۲ روز اول خیلی‌ شاد بود واسه همه بازی در میاورد طوری که مربیها و مدیر مهد از راحت پذیرفتنش خوش حال بودن ولی‌ از روز سوم مخالفت‌ها شروع شد....

چه کنم که ناچارم پسرم

اصلا خودم از این همه عذابت راضی‌ نیستم ولی‌ مجبورم

مجبور

امیدوارم زودتر این دوران بگذره و تو کنار بیایی با این موضوع .....من هم همین طور به اندازه تو من هم عذاب میکشم

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نیما پسری می باشد