نیمانیما، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

نیما پسری

شیطنت‌های صبحگاهی و حرف جدید

1391/3/25 23:16
نویسنده : ازاده
704 بازدید
اشتراک گذاری

امروز نیما کل صبح به هوای مهد بیدار شده بود و داشت تو چشم من انگشتشو فرو میکرد که چرا خوابیدی بیدار شو دیگه....

من هم که خسته از شب قبل بودم و هم اینکه چون عمه مژگان می‌خواست برگرده اضطراب خواب موندن نشو داشتم،خوب نخوابید بودم به خاطره نیما بلند شدم ،اونم ساعت ۷.۱۰ دقیقه

پیش خودم گفتم‌ای باید از سه شنبه هم دیگه واسه سر کار از ۶ بیدار شی کجای کاری

خلاصه نیمنیمک سر صبحی‌ با گفتن و تکرار کردن یه حرف جدید من رو ذوق زده کرد اونم حرف "ز" بود

و طبق همیشه پشت هم میگفت "ز"                       Laugh A Lot Bear

خلاصه یه ساعتی من و نیما تو رخت خواب با هم کلنجار رفتیم اون دست میکرد تو چشم منم قلقلکش میدادم،تا هر دو خسته شدیم و خوابمون برد دوبار.......

 

عاشق این شیطونیاتم

 

ملوسک

 

دستای فرشتهٔ کوچولوم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

صدف
26 خرداد 91 17:18
نیما کوشول تلفظ حرف جدید مبارک ، خاله جون لپت چی شده؟ بمیییییییییییییرم
صبا مامان هومان
29 خرداد 91 23:59
سلام عزیزم ماشالا چه بزرگ شده دیگه پسر طلا واسه خودش مردیه ببوسش گلم منو یادت اومد ؟



are azizam saba jon khobi
homan jon gol khobe
bosesh kon hesabi
khoshhalam kardi
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نیما پسری می باشد