نیمانیما، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

نیما پسری

زیارت امامزاده داوود

1391/3/30 12:27
نویسنده : ازاده
382 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز ما رفتیم دد

بابایی ما رو برد به زیارت امامزاده داوود

فکر نمی کردم اینقدر راهش طولانی باشه

اینقدر لابهلای کوه ها بالا و پایین رفتیم تا اینکه به امامزاده رسیدیم

خیلی شلوغ نبود چون ما عصر رفتیم

 

اونقدر واسه مامانی دعا کردیم تا شاید کارش درست شه

خوب شد مامانی ئاسم شیر برداشت وگرنه از گشنگی نمی دونستم چه کار کنم

کل راه برگشت رو خوابیدم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

صدف
30 خرداد 91 13:52
نیما جونم زیارتت قبول باشه عزیز دلم
سوسن(مامان پرنسس باران)
30 خرداد 91 14:46
زیارتت قبول خوشگلم...

خاله سوسن رو هم دعا کردی؟


are khale sosan
hame khale haro doa krdam hamrah ba nini hashon ro
آناهیتا
1 تیر 91 2:25
سلام... توی نی نی سایت دیدمت...
پرستار بچه پیدا کردی؟
اگر نه بگو بدونم که میخوای پرستار بچه چه کارهایی برات بکنه...
من یکی رو میشناسم که متاسفانه یه مدته کمردرد شده و خونه خوابیده.... نمیدونم میتونه این کار رو انجام بده یا نه ولی اگه بتونه خیلی عالیه... خیلی خیلی دختر خوب و تمیزیه... بچه های من که عاشقشن و خیلی دوستش دارن...
اگه برای همین روزها بخوای که فکر نکنم بیاد ولی شاید یکی دوماه دیگه بتونه...



salam
shoma ta che had mishnasinesh?
chand saleshone?
akhe man alan movaghatan mahd mizaram
sharayetesh chiye?
خاطره مامان بردیا
6 تیر 91 21:09
زیارت خودت و مامانت قبول وروجک


MERCI KHALE KHATERE JOON
مامان ضحی(نی نی گل)
12 تیر 91 16:32
زیارتت قبول عزیزم... من عاشق جاده امامزاده داوودم آخه یه عزیز خونشون همونجاست!جایم سبز...نه!!! همیشه به خوشی وشادی بری ددر!!! به وب دخترک منم سربزنی شاد میشم!
صبا
14 تیر 91 1:38
زیارت قبول خانمی من شما را لینک کردم میشه شما هم منو لینک کنید
سپید مامان علی
31 تیر 91 18:25
زیارتت قبول مرد کوچک...واسه ما هم دعا کردی؟؟؟


merci khale jon
are vase hame khale ha doa kardam
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نیما پسری می باشد