نیمانیما، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

نیما پسری

20 ماهگی و خاطرات خوش

1391/10/10 23:25
نویسنده : ازاده
293 بازدید
اشتراک گذاری

 

گاهی یک نفر را آنقدر دوست داری ...
آنقدر برایش می میری ، که ناخوشایند ترین چیزهایش در نظر دیگران ، در چشم تو و برای تو ،
خوشـــــایند ترینِ خوشایند هاست .

حالا برای من ، تو شده ای نفر دوم از همان نفرات ...


می دانی مرا چه شد تا برایت بنویسم ؟!

بوی مطبوع تنِ چند روز حمام نرفته ات !
بوی خودِ خود تو ، بی هیچ کِرم و شامپو و لوسیونی .
بوی عرقت ...

 

راستش را بخواهی ، مست شدم ، مُردم !
آنقدر که دلم می خواهد یک شیشه بیاورم ، تمامش را یک جا ، در آن بریزم و نگه دارم .

برای روزهای نـبودن ، دور بودن ، کم بودن ...

برای روز مبادا

(بر گرفته شده از وبلاگ یکی از دوستان خوبم

http://mydearchild.persianblog.ir/   مونای عزیزم که عاشقانه بهراد فرشته شو دوست داره)

پسر خوشگلم ٢١ ماهگیت مبارکدلقک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مونایی
10 دی 91 20:09
سلام !

ممنون میشم اگه اسم و آدرس وبلاگ اون دوست خوب رو هم بذاری ، دوست من .


حتما عزیزم
مونایی
11 دی 91 2:00
ممنونم عزیزم . ببوس پسرت رو .
eli
19 دی 91 15:42
بوسسسسسسسس برای پسری که خوده عشقه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نیما پسری می باشد