نیمانیما، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

نیما پسری

بابا اسدی

1392/2/31 20:39
نویسنده : ازاده
279 بازدید
اشتراک گذاری

منو بابا اسدی دوست جونای خیلی خوبی هستیم

وقتی بابایی اینا می ان خونمون دستش پر از ببسی( بستنی )  واسم هست که من کلی ذوق می کنم و خوشحال می شم چون میدونه من چی دوست دارم و واسم می خره و از ذوق کارای اجق وجق انجام می دمdodo dog emoticon 5 Dodo Dog Emoticons

مامانم چون دوست نداره من زیاد ببسی بخورم واسه همین همه رو یواشکی تو یخچال قایم می کنه ولی نمی دونه که هر سری که من به فریزر دست میزنم اونو با اشک تگاه می کنم که مامانی کی می خواد ببسی منو بهم بده

بابا اسدی ولی بهم قول داده که یه خورده بزرگتر شدم با هم بریم بیرون و یواشکی دور از چشم مامانی با هم بستنی بخریم بخوریم

هورااااااااااااا بابا اسدیییییی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نیما پسری می باشد