نیمانیما، تا این لحظه: 13 سال و 22 روز سن داره

نیما پسری

مهد کودک و شیطونی

1392/3/22 20:56
نویسنده : ازاده
338 بازدید
اشتراک گذاری

بعد یه سال تو سالگرد ورود نیما به مهد و کودک یه فید بک خواستم بزنم به پارسال همین موقع که تازه روزای اول رفتن نیما به مهد بود

من پر بودم از التهاب و دلشوره که چی می خواد به سر بچم بیاد

ولی با همه نگرانی ها 1 سال گذشت و نیمام تابستون و پاییز کرد و بعد به زمستون وبهار رسید تا شد 1 سال

چه زود گذشت و من چه نگران بودم

اگه الان برگردم یه روزای نگرانیم فکر کنم هیچ وقت نمی خوام اون روزا برگرده

الان خوشحالم نیما به مهد رفته و واسه خودش تو مهد جا افتاده و مربیا واسش غش و ضعف می کنن

یه چند روز نره زنگ می زنن که کجاست

اگه یه روز مریض باشه حالش رو می پرسن و

و زمانایی هم که هست همش پیش مربیا هست و با اونا سرش گرم میشه و اونام که از خدا خواسته از هر لحظه بودنش واسم فیلم میگیرن و بهم نشون می دن و با شوق از کاراش تعریف  می کنن

از سیاستش

از ناز کر دناش

از شیطونیاش

از کارایی که اونا رو به وجد میاره

خلاصه خوشحالم که تصمیم درستی گرفتم

امیدوارم اموزش های خوبی ببینه و پسر منطقی و با فهم و درکی بار بیاد و از مهد بهترین ها رو یاد بگیره

اعظم جون مربی نوپا و همین سن نیما

زهره جون   مربی خصوصی  شیر خوارگی

فرشته جون  مربی و مسئول غذا

نسرین جون ( نسین جون ). مریم جون (مام جون ).بیتا جون  ( باتا جون ) 

نیمای شیطون

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

دی ممد
1 تیر 92 19:03
به به عجب عکسای قشنگی داری اقا نیما.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نیما پسری می باشد