نیمانیما، تا این لحظه: 13 سال و 22 روز سن داره

نیما پسری

دلبند مامان

1392/3/22 20:58
نویسنده : ازاده
422 بازدید
اشتراک گذاری

عشق می کنم وقتی میبینم تو داری بزرگ میشی انقدر محو بزرگ شدنت هستم که به پیر شدن و گذشت عمر خودم اهمیت نمی دم

روزا رو با تو شب کردن واسم رویا بود

ولی الان این رویا واقعی شده

وقتی بازی می کنی یا شیطونی می کنی

میری اشپزخونه با کنجکاوی وسایل رو وارسی می کنی

با اشتیاق نقاشی می کشی و می گی  "مامان ازی نداشی "

از لحظه لحظه بودن با تو لذت می برم

با تو بازی کردن

از با تو کلنجار رفتن واسه اینکه از کارا سر در بیاری

لذت می برم

دنیایه منییییییی

 

"کنار تو فقط اروم میشم

تو می خندی پر از لبخند میشم

                     تمام زندگیم خوشرنگ میشه

صدای پای تو . تو خونه هر روز

    واسه من بهترین اهنگ میشه

        تو که باشی همه دنیا شبیه ارزوم میشه

روزای سرد تنهایی      تو که تمام می شه

چقدر خوشبختی نزدیکه           کنار من که راه می ری

از این دنیا رها می شم  تو که دستام رو می گیری

   تو که خوشحال باشی خوب خوبم

           دیگه از زندگی چیزی نمی خوام

                   حالا که دست تو تو دستامه

چه فرقی می کنه کجای دنیام

   به عشق تو همه دنیا به چشمم

           پر از تصویر های خوب و شاده

                   به شوق بودنت حالا خدا هم

                                   به من یک قلب عاشق هدیه داده

 کنار تو فقط اروم میشم "

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

دی ممد
1 تیر 92 19:06
مو فرفریان.


مرسی دایی مهربون و خوبم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نیما پسری می باشد